Monday 9 July 2012

Colour blocking pleats


We've been having a pretty hot weather for a few days now,
and most probably I'm not dressed accordingly, but I just love
my maxi green pleated skirt and I wouldn't trade it for a pair of shorts :)
I also love the colour of the shirt - the pictures taken in the sun don't show
the exact shade of red, but I assure you that is the prettiest shade -
a mix of tangerine and red put together.

Enjoy the photos:









I'm wearing:

Skirt: random store
Shirt: random store
Bag: H&M
Shoes: Poema

Long live the green!
Ionela

2 comments:

  1. Saptamana trecuta mi se nazarise sa port combo-ul asta de culori dar invers, top verde si pantaloni scurti rosii, si brusc mi-am adus aminte de nicaieri de un articol do and don't s citit hat demult conform caruia rosu+verde e too xmas-y si m-am razgandit ca toanta.Din pozele tale nu reiese nimic gen craciun, doh, e plina vara.Incep sa iau in serios varianta jurnalului de outfit-uri.Intr-un fel ma vad eu in oglinda si cu ochii mintii si altfel povestesc pozele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) eu ador verde & rosu in ciuda a tot ce se spune despre cele 2 combinate :)

      Delete