Tuesday 7 January 2014

Summer office look

Hello, everybody!

Don't hate me for these sunny photos in winter time :), but until I'll take some new ones,
all I have left are my summer pics - no bangs here - just my natural curly hair :)
I love this look because is simple, yet very chic and comfortable.
Well, in 2 or 3 months the sun will be on our side again and you
can give it a try yourselves.

Enjoy!








I'm wearing:

Pants: Pull&Bear / Shoes: random / Shirt: Koton / Bag: Tonka Jeans

Long live the green!
Ionela

2 comments:

  1. Acelasi tip de curly hair am si eu, si desi mi se zice ca imi sta foarte ok, prefer sa-l indrept.Just curious, ti se intampla acelasi lucru? (personal, mi se pare ca te face mult mai stylish coafura gen Cleopatra, breton gros si lungime media a parului perfect intins, a se scuza lipsa de obiectivitate avand in vedere disclaimerul de la inceputul comentariului).Hugs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) parul cret are farmecul lui in anumite momente pt ca e jucaus, dar dc ar fi sa aleg mereu as alege par drept cu breton :) - mult mai elegant
      Si desigur toata lumea crede ca mi-l fac cret cand il las natural :P

      Delete